fredag 10 oktober 2008

What if, what if.


Vill ha, har redan, så här ser jag nog ut i höst/vinter.


huvudbonader: Mössa, har en grå från H&M, massa söt. Min egen stickade mössa, blir nog nummer ett iår.
jacka: Jag kör vidare på McKinley jackan så länge det går, sedn blir det skidjackan. Så stylisch, jag vet.
byxor: Jeans, jeans och åter jeans. Ett par cheap monday jeans är min dröm.
klänningar: Inte riktigt min grej, men syrran har en underbar vit klänning. Dock är det en sommar klänning..
koftor: Min nya grå kofta från H&M, syrrans vita kofta och hoods.
toppar: letar som galning efter svart t-shirt med snyggt tryck, men icke har man hittat det.
skor: ett ord, sneakers.
smycken: Pärlhalsband är min nya kärlek, men annars långa.
väska: Min H&M väska. Små letar efter en snygg svart... tips?
halsdukar: Pallestina sjal. Fulika brankar .
solglasögon: Pilotisar köpta i somras.

Inga kommentarer: